2008年12月24日星期三

:+:KAKA的聖誕:+:

差唔多半夜一點...我地就出發去亞鋒度了...

帶住鹿角既kaka...一跳落車..就拉住陳米去亞鋒屋企門口....我地都未睇清楚門牌幾多號....就比kaka拉住去了....

一見到亞鋒同亞恆...kaka開心到鹿角都甩埋....

kaka: 你地咁多人o係廚房做咩呀....出黎一齊玩啦...





我地出發前我拎左一隻大雞脾比kaka食...不過...kaka掛住玩...都冇心機食....



kaka:  O個度有個足球呀....不如拎黎玩啦....



kaka: 叔叔你地咁錫我...係咪唸住比我放繩跑呢~?????



又有草地又有波仔....kaka開心都暈啦.......


我地入左去食飯之後..kaka一隻狗o係花園....

佢竟然當左係自己屋企...o係草地度痾臭臭.....

難怪我地食飽飯打麻雀時....打打下....亞鋒突然之間話要上樓上換褲啦.......仲話自己好似踩屎.....

點解係好似...因為kaka d臭臭係冇咩味既...就算係踩左都唔會好sure係泥..定係臭臭...

到到我地打完8圈...都成朝早9點幾了..出花園先見到....kaka真係make urself at home!!

一d都唔客氣呀!!!

攪到我勁唔好意思...

沒有留言:

發佈留言