2009年6月7日星期日

:+:KAKA唔開心!:+:

陳米訓醒..我地兩個就出左去MORRISONS買餸....

KAKA一見我地換唒3..就知道佢冇份..要幫手看門口.....次次都比呢個唔開心既樣我睇~





不過佢好乖既...我地出去佢就訓訓訓...抖足精神...因為買完餸番黎..陳米就會同佢去玩...我就O係廚房整野食...

O係廚房望出去...見到KAKA同陳米.....之後仲見到...成日O係屋企出面等KAKA既羅密歐.....跑住黎搵KAKA...

因為呢排KAKA M到...我同陳米都會小心D...所以..陳米同KAKA即刻跑番屋企...定KAKA拖住陳米跑呢....



你睇下.....亞羅密歐真係追住黎架....

KAKA真係魅力沒法擋~~~



沒有留言:

發佈留言