2012年5月13日星期日

:+:+:紅菜頭南瓜煲雞湯:+:+:(附食譜)


口味會變性格會變習慣會變好多野都會變睇下係變好定係變壞個人係變積極左定係更加HEA~~~



我愈黎愈鐘意陳米變得唔偏食….起碼未食過又或者係以前唔會食既野佢會肯多嘗試~
呢個應該就係我係咁煮煮煮既動力好似打機咁….升呢呀~~!!!

記得有一次….煲左煲猴頭菇花膠鯊魚骨黨參淮山杞子…….煲雞湯…….聽過明都知我落左好足料同埋幾擔O既心機~

點知……
陳米話其實我真係覺得蕃茄薯仔煲牛肉湯好飲過呢個湯~~
嘩嘩嘩~~~
都唔知係好嬲定好笑….
淨係覺得…..攪錯呀~~有老火湯你飲你話滾湯好味D…..D口味好似細路仔咁~
如是這….又過左唔知幾多年…..
有一排好忙冇時間煲湯….

第一晚……
大少話: ….呢幾日D餸好好味……不過唔知點解好似差咁D野咁…..
我扮聽唔到….冇理佢掛住電視汁爬埋碗飯
第二晚…..
大少又比說話我聽
佢話: …我知點解琴晚好似唔知點咁喇….原來係可能因為冇湯飲呀~~~
: 好啦聽晚有湯飲架喇~~
第三晚……我滾左個蕃茄薯仔湯~~
大少又話: ….咩唔係煲湯咩
: 呢碗咪湯LOR~~

大少扁唒咀咁話:唔係呢D.係老火湯.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~好啦.聽日煲啦~~
陳米O既飲食習慣變得愈黎愈似我~~~可能有一天我地會一起爭食苦瓜, 泡菜, 冬陰公湯, 咖哩炒蟹…….哈哈~

材料:
紅菜頭 1(去皮切件)
無糖即食無花果乾 4~ (洗淨)
小南瓜 半個 (去皮去籽切件)
甘荀 – 2 (用擦擦乾淨, 切件)
南杏 少少 (洗淨)
半隻, (飛水去肥去皮, 開二)

做法:
1.      大火煲水落材料, 滾起後轉細火煲兩小時就OK~
2.      落鹽調味即可


紅菜頭好有益……我自己就麻麻地生食….要黎煲湯又真係唔錯啵~~

  • 留言者: Double Iron Legs
  • Email: litzcheung@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2012-05-13 17:59:17
母親節快樂!老火湯又係正D嘅!
[版主回覆05/14/2012 16:46:17]特別係天氣凍既時候....

沒有留言:

發佈留言