2013年6月4日星期二

:+:+:蘋果水晶梨魚魚湯:+:+:(附食譜)

生果煮餸我麻麻地...不過水果湯就真係飲唔討厭~~

清清潤潤好好味~~

仲要十1級方便...好多生果都適合煲湯...(士多啤梨/橙/提子呢啲就........應該唔係好適合呢...我估...我未煲過~~!!)


今次屋企有水晶梨....雪梨啱煲....水晶梨都應該OK...

我地要飲多啲湯....KAKA要食多啲蔬果...同埋飲多啲湯水..(佢有時會皮膚乾架~~)


材料及做法:

甘荀- 2條 (用蔬菜刷擦洗乾淨後切件)
水晶梨 - 2個 (洗淨後去芯切件)
南杏- 少許
薑 - 數片

LC22CM鑄鐵鍋~
加埋一條煎好嘅魚魚..大火煲後轉細火煲1個半小時就OK了~~~


**********************************************************
網上小資料:
水晶梨因鮮嫩多汁、酸甜適口,所以又有“天然礦泉水”之稱。在秋季氣候乾燥時,人們常感到皮膚搔癢、口鼻乾燥,梨就是最佳的補水護膚品。適用量:每天1個即可。溫馨提示:梨性寒涼,一次不要吃得過多。脾胃虛弱的人可把梨切塊煮水食用。梨的好處多多,它味甘、微酸、性寒涼,生津止渴、潤燥化痰,所補不小。不過,吃梨也是有講究的,不同吃法,將產生不同效果。
    
一、生吃梨,能解除因上呼吸道感染所產生的咽喉乾燥癢痛、乾咳及煩渴、潮熱等陰虛之症。
    
二、將梨壓榨成汁,加胖大海、蟬蛻、冰糖少許,​​煮服飲之,對體質火旺、易生喉炎者,具有滋潤喉頭、補充津液的功效。
    
三、把生梨加冰糖或蜂蜜,熬成膏即成“秋梨膏”,可治療肺熱咳嗽。
    
四、梨切片,與杏仁五錢,桔梗、川貝各二錢,胖大海一錢同煮,可治因傷風感冒之後黏痰不癒者。
    
五、用梨一個,削去頂尖,成一蓋形,挖去核仁,納入川貝一錢,加入少許冰糖或蜂蜜,將梨蓋蓋回,隔水加熱燉熟,可治療痰火胸痛、咳嗽
    
六、同上法,將黑豆納梨肚中,加冰糖(蜂蜜更佳)適量,蒸熟或隔水加熱燉熟,即成“黑豆瓤梨”,患有慢性支氣管炎及長期閱讀書報引起視力
減退者,常食用之,對於保護氣管與視力保健,都有不錯的療效。

沒有留言:

發佈留言