2013年9月9日星期一

:+:+:椰汁荔芋肉片煲(附食譜):+:+:涼粉家晚餐(27.07.2013)



因為忙轉BLOG....所以呢......
要清清之前喺Y!BLOG的草稿唷~~~總共有六十幾個.....(我暈了~!)
呢個就係其中一個之前整的椰汁荔芋肉片煲





一向都好鍾意食粉糯糯的芋頭..(其實...應該冇人會鍾意食生水芋頭吧~!!)
之前整糖水同埋芋頭糕都係用佢~!!
又方便又唔洗自己刨皮...(刨芋頭皮要記得記得帶手套唷~!!) 
之前整芋頭糕同埋芋頭煲都係用佢..真係夠唒方便~!

芋頭解凍後切大粒~

中火炸至金黃~

隔油後備用~


豬上肩 - 大約200克 (經過一大輪浸水再換水再浸水再倒水後)
用生抽+胡椒粉+鹽+糖拌勻醃10分鐘, 煮前再拌入少少生粉+麻油~



煎香薑蒜~

加入肉片半煎炒~表面轉色後盛起備用~

加入少少水後加入炸好的芋頭~

加入肉片, 再加入大約150ml椰汁中煮滾後細火炆15分鐘即可, 熄火調味~

開飯了~

湯湯係蓮藕乾紅棗煲魚魚~

煲一個半小時就有湯飲~!

LC冇水蒸焗魚魚~

再加多個菜菜就READY~~

4 則留言:

  1. 每次見到你蒸魚, 我都既羨慕又恨食. 如果你開私房菜, 我一定擔定櫈仔排定頭位等食. ;)

    回覆刪除
  2. 其實英國呢邊買的都唔係活魚架~~~不過落多啲薑蒸都仲可以!!我有排都未夠班開私房菜呢~~~不過你過到黎..我煮番餐一定冇問題~~^_^謝謝你唷~

    回覆刪除
  3. 哦! 唔講真係唔知無"游"水魚. 咁加拿大真係好D, 連蟶子都有!
    多謝你先!! ^o^

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度都有蟶子..係活的...不過魚魚就真係唔多..同香港SUPERMARKET一樣..都係放冰上面賣的~~
      加拿大一定好過呢度啦...華人多D買咩都方便D..

      刪除