2013年10月8日星期二

:+:+:蒜蓉蝦腐皮卷:+:+:(附食譜)


其實由細到大我都好似鍾意食春卷多過腐皮卷...
不過腐皮好似百搭好多...
蒸同炸都得...
剛炸起的腐皮卷好脆卜卜..一啲都唔輸春卷呀~!! (哈哈..又炸野~!哈哈哈哈哈)


真係整左3條咋~

材料及做法: 
急凍蝦仁印乾水~


一半刴成蝦膠, 一半一開二~


加入生粉, 胡椒粉, 少少鹽拌勻至完全混合, 撻至起膠~放入雪櫃最少雪15分鐘~


加入蒜蓉~


加少少西芹粒, 加埋一開二的蝦仁~拌至完全混合~


腐皮用濕布抹乾淨~
加入大約兩湯匙餡料~~


包好~~


中火炸至金黃~


又炸起又好味~~~我真係整左3條咋..少食多滋味丫嘛~~^_^

12 則留言:

  1. 香口嘢又確係滋味! 唔緊要,你仲後生,有大把 quota! ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係啦...要CUT油CUT糖了~~~~>____< 不過香口野真係食極唔厭~~嘻嘻~~

      刪除
  2. 你真係好好心機><~~
    請問平時你炸野既油會用幾多次,同埋用完1次點樣KEEP最好??

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你..一時時架叻咋....有時我真係HEA煮的~~!! 油我通常唔會用多過3次...我有個細煲仔專係用黎炸野的...炸完就隔一隔入面啲粒粒之後蓋蓋...下次炸再用.....唔好用多過3次....最後一次通常係要黎炸排骨/雞翼又或者係咖哩角...D油之後會好DIRTY架!!咖哩角炸完有咖哩味......用唔到黎炸其他野~>_<

      刪除
  3. 我同你口味都差唔多喎!

    回覆刪除
  4. 服左你,無範主婦 =)
    難以想像如果你become full time housewife,你屋企可能日日九大簋!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你地..不過....邊有咁誇張呀~~~我前幾日問過某大少..佢話我得3星星~-.-...(真的想星巴佢~!)

      刪除
  5. oh~~~鮮蝦仲吸引!!! 脆卜卜夠香口, 我都好鐘意~~

    回覆刪除