2013年12月16日星期一

:+:+:淮山杞子茨實蓮子圓肉煲瘦肉湯:+:+:(附食譜)


平時煲湯多數都會落紅蘿蔔...
之前上過營養師班的媽咪話.....唔好食太多紅蘿蔔喎~~!!

咁邊傾電話時就邊叫我煲呢個湯湯...


材料好簡單~
圓肉+杞子+淮山+茨實+蓮子+汆左水的瘦肉

凍水加材料大火煲至滾起後轉小火煲1.5小時即可~!!!

簡簡單單但係又真係幾好味啵~!!!

17 則留言:

  1. 我一星期差不多有四餐有紅蘿蔔喎 (包括沙律,煲湯,炒菜。)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我之前都係次次煲湯都有落..有時ROAST/STEAM........宜家食少左了~

      刪除
  2. 紅蘿蔔令我諗起一本小說嘅情節--->其中一個角式係歌聲,為求逼真,佢拍紅蘿蔔汁廣告時飲咗好多落肚,然後皮膚變成紅卜卜,唔知係唔係真係會呢?! ;)

    回覆刪除
    回覆
    1. 皮膚會黃係真的...(我細個時中過招了..哈哈)..不過太多可能會胡蘿蔔素血症...生食太多又會寒...

      刪除
  3. 涼粉子:
    ~紅蘿蔔有咩不良之處??其實, 我計計下, 我都食幾多紅蘿蔔, 生和熟都食!!
    ~你成日都煲湯飲, 好滋潤呀!! 飲湯飲得多, 個身都暖啲!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 人體唔可以吸得太多胡蘿蔔素...生食又會寒呀...(正常份量食當然係有益啦~~) 但係我日日煲湯日日落就真係好似OVER唒~~~

      唔煮飯都要飲湯呀...飲左暖暖地好舒服~~ :)

      刪除
  4. 點解點解?
    我聽過皮膚會黃囉
    我隻狗好鍾意食添

    回覆刪除
    回覆
    1. 皮膚會變得橙橙黃黃是真的..我細個時有個暑假..學人飲蔬果汁減肥...落好多甘荀...飲到個人橙橙黃黃...停飲先正常番~XDDD

      KAKA都食好多紅蘿蔔架...有時夏天當零食比KAKA..佢個咀仔週圍變到啡啡黃黃...都係要停食一排先白淨番~!!!!!

      刪除
  5. 哎呀,我都鐘意用紅蘿蔔煲湯和炒餸架!

    回覆刪除
  6. 食太多紅蘿蔔驚色素積聚, 皮膚變黃?

    回覆刪除
  7. 涼粉子,午安!平時好少吃紅蘿蔔,但煲湯就經常落,因為個湯真係甜好多!點解唔好既?

    回覆刪除
    回覆
    1. 以我地日日煲湯, 煮餸又加..有時SALAD又加..好似會維他命A中毒..或者係胡蘿蔔素血症皮膚黃黃橙橙我都驚~~

      刪除
  8. 涼粉子, 早晨, 紅蘿蔔係我至愛, 點解會咁架? >.<
    祝你冬至快樂!

    回覆刪除
  9. 涼粉子你好,

    SeeWide特搜網是一個全新互動生活分享平台,集齊各地遊山玩水好去處及講玩講食,讓大家分享不同生活體驗

    你的網誌十分切合我們網站的主題,內容及相片也很有質素,請問可否讓我們轉載網誌內的相片及內容?(會注明出處及不作改動)

    我們的目的,是盡力網羅優質的相片及內容,建立一個講玩講生活的平台,並分享給一眾志同道合的網友

    希望你能成為我們平台的一份子,助我們更有效地集結不同好玩好食之處!

    另外,我們設有「稿費」制度,文章獲得本地瀏覽量,即可兌換稿費!

    迎新推廣,每100本地瀏覽量,可獲高達HK$1稿費;我們亦可以你的名義,將稿費捐到香港宣明會,或你指定的慈善機構
    詳情可參閱:http://www.seewide.com/space.php?do=help&essay_id=22#001
    如有任何查詢, 歡迎電郵至: info@seewide.com

    回覆刪除