2014年10月8日星期三

:+:午餐 + 下午茶 + 涼粉媽晚餐 + 飯後小濕平:+:

呢日朝早要先去銀行入票....

行行吓...比個見到狗狗公廁~~

涼粉子都係第一次見咋~~~

香港周不時都有好多團體募捐~~
有好多都不知明的.. 問佢兩句佢就話捐比山區兒童

有啲話捐比國內山區老人家....

問多佢幾問佢就會發脾氣...呢啲通常都係啲好似自由行嘅人咁~~~

做善事當然係好... 但係我唔會想比人呃善心同埋錢囉~!!

呢日見到有著住校服的學生在賣東華三院旗~~~

買完第一個貼左喺銀包...

行多陣.. ..又有第二個少妹妹上黎....

貼左喺部pad度...

到到又行多陣...有第三個同第4個妹妹上黎時...

 我一拎銀包出黎...

妹妹A話: 原來你買左架喇~~~
妹妹B即時話: 買左可以再買架嘛~~~

哈哈哈... 佢地真係好可愛...

涼粉子喺香港讀書時.. 未有機會去賣旗.... 最多都係賣明愛獎卷咋~~~

要熱辣辣喺街度賣旗~~ 我覺得佢地又乖又叻~~~

不過我見有好多男仔都係拎住個旗袋四圍遊咁~~~ 都係女仔比較自動同醒目丫~!


其實呢條龍係咩東東我完全唔知道~~~


之後去台北時問朋友仔有咩想要~~~

佢話想要彭于晏~~~ 台北時撞唔到佢呀~!!

番香港就見到~~~嘩~~~ 好型仔~!!

由N年前睇愛情白皮書時都覺得佢好型~!! 宜家人紅就自然更好睇了~!!


之後約左朋友仔食個晏~~~ 改左N次..又晚飯再轉再轉再轉左做喺佢公司附近食LUNCH~~

涼粉子係路痴...

好在有GOOGLE MAP... 同埋WHATSAPP.. 可以邊行邊搵路~~~


地點OK啵~~~


食個SET LUNCH~~


前菜係呢個煙鴨胸沙律~~

主菜係牛扒...不過掛住傾傾傾計計計唔記得影相仔啦~~~~

多謝唒F先生的LUNCH唷~~~~


我去左食LUNCH... 涼粉媽去左灣仔街市買餸...

之後就再喺佐敦會合~~~

當我等緊涼粉媽的時候....

哥哥冇啦啦問我喺邊度~~~

原來佢公司喺佐敦... 叫我陪佢食LUNCH喎~~~

所以我...佢...之後再加埋涼粉媽三個人就食左個下午茶啦~~

對... 涼粉子係勁飽的~~~呵呵~~~

多謝哥哥的下午茶~!!!

同埋哥哥的細心安排~~~


之後番屋企食涼粉媽發心晚餐~~~!!

青紅蘿蔔豬骨湯超甜超好味~~~


新鮮雞好好味.... 不過涼粉子覺得好貴~~

呢隻細細隻都要160定係180蚊呀~!!!!!


菜心~~~


豉汁豆角炆倉魚就梗係涼粉子最愛啦~~


食飽飽落去AEON行一陣~~~


之後走左去APITA買蜜糖小姐要的粉紅岩鹽同埋黑胡椒粒~~~

因為真係好抵買呀~!!!


唔記得拎環境袋... 唯有塞唒佢地落手袋~!!

蜜糖小姐話: 嘩... 你係咪傻架.... 個手袋唔係咁用架~~~

哈哈哈~~~


沒有留言:

發佈留言