2014年10月9日星期四

:+:超市 + 新記車仔麵 + MEGA BOX唱K:+:

之前陳大少話想食五香肉丁

涼粉子都差啲唔記得左...

襯記得就即時落街買左先~~~

嘩... 啲罐頭食品真係愈黎愈貴呀~!!



又係好似之前買零食... 邊影邊腥去陳大少睇佢想要咩~~~


我地好鍾意呢隻紅色薯片條...

宜家佢有大包裝啦....


點知睇真啲~~~ 車~~~~ 搵笨~!!


第一次呢個微辛咖哩味一丁....

不過冇買呀~~~ 我地一向麻麻地咖哩味嘅麵麵...

大家有冇試過???


呢隻韓國芝士麵其實都幾好味的~~~!!


之後同涼粉家出去食個新記車仔麵~~~~


好好味~~~次次都係叫清湯.. 

但係有埋辣紅皮同埋辣豬紅....

真係對涼粉子黎講就夠唒辣了~~~~

好正~!!

之前有次番黎食.. 覺得佢唔好食~~ 但係今次又好味番喇~!!!


之後... 涼媽行多陣街....

涼粉子買左陳大少啲零食~~~


仲有今年中秋打算食的年輪蛋糕~~

就要飛快番屋企嚕~~~


之後約左HONEY們去唱K~~~~



呵呵呵..朋友仔埋單啦啦啦~~~~~

謝謝你們~!!!


番到屋企除左食涼粉媽啲愛心飯飯餸餸...

原來涼粉弟唔知我去街...所以放工後買左三寶比我食~~~

好在涼粉爸冇買東東比我食咋~~~~


仲有仲有... 之前喺SOGO買左的甜品~~~

哈哈哈~~~~~


2 則留言:

  1. 涼粉子:
    ~你連罐頭都pack 落喼, 帶返英國??
    ~香港真係多美食, 見你碗車仔麵和蛋糕......真係要食飽啲先睇你啲香港遊記.

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻.. 令左少少番黎呀.. 因為有時真係會冇啦啦諗起罐頭回鍋肉呀咁.. 就會好想食丫嘛~~

      香港真係好多野食... 我番左黎之後先爆單地溝油名單出黎.... 我都應該食左唔少落肚~ .... 諗起都想嘔~~

      刪除