2008年11月25日星期二

:+:陳米爸相集3:+:

KAKA: 好好味呀...咬到停唔到口呀...



見到KAKA乖乖地O係度咬...陳米爸就見左陳米媽過去同KAKA影張相...

KAKA: 你係邊位呀~???我未聞過你陣味啵....

KAKA一起身..我就即刻走過去...見陳米媽咁驚..我都驚...




KAKA: 車....都係咬骨好過....



KAKA: 影啦...唔好阻住我咬骨骨就得了....



見KAKA定左....陳米爸佢地又坐得唔自然咁...不如同KAKA去街....等陳米爸可以影多D相相啦....

KAKA: 去街咪去街LOR...做咩又的起我啵....你唔好跣手呀...


YEAH....KAKA又出街了....



去玩前...梗係要去左痾尿尿先啦....


KAKA: 跑呀...好開心呀...



kaka: 好耐冇見..我宜家先可以行近你呀叔叔.....攬攬.....


沒有留言:

發佈留言