2009年4月14日星期二

:+:KAKA差D比狗強姦呀!!!!!:+:

天氣都係麻麻地..不過見冇再落雨....即刻帶KAKA出去做佢每日都要做既公主親善服務.....巡下佢既地盤~~~~





同平時一樣...行下行下....

冇啦啦有隻自由行既狗狗.....冇啦啦行左過黎搵我地....

KAKA既警戒心極強.....好識保護自己.....個PATPAT



不過...同時...KAKA都好中意爭做LEADER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



我一直四圍望............呢隻狗狗真係冇同主人一齊架..........



一唔留神.....呢隻狗仔竟然..................

好在KAKA識保護自己JA..................



KAKA: 我係淑女...唔該你唔好掂我~!!!!!



之後...我都唔知點好....狗仔冇左主人好慘架...但係等極都唔見有人搵狗~~~

唯有...同KAKA番屋企樓下...仲叫埋大哥城出黎...........拎左KAKA兜水同埋一大枝水比佢.......

自由行既狗狗都好口乾架....不過KAKA一見人地行埋去佢兜水度....即刻E起D牙.....



飲左水..又打過...............

好在有大哥城O係度...幫我叫停隻狗狗...唔比佢太近KAKA JA.......



玩左咁耐....KAKA又要保護我同大哥城...唔比狗狗行近我地~~!!!

KAKA攰到趴左O係地丫....



到到過左唔知幾耐....陳米話佢之前O係KEBAB店門口見過呢隻狗...不過個主人係唔理佢....由得佢自己自由行....

佢玩到攰就會自己番屋企.....

所以我地就番左屋企了~~~~到到去到大門....呢隻狗狗都一直跟住我地.....

KAKA番到屋企就訓訓訓...訓到隻豬仔咁~~~~~~~~~~~~~


  • 留言者: Yummy Turkey
  • Email: yumiturkey@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2009-04-21 19:33:00
好彩沒事,謝天謝地
[版主回覆04/22/2009 01:51:00]係....真係好彩冇事JA............唔係我一定會比人鬧到飛起.........同埋都唔知點算~~~





  • 留言者: HIHI
  • Email: tccps4a29@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2009-04-21 11:50:00
KAKA好叻,識保護自己,不然就大件事啦~~~
[版主回覆04/22/2009 01:52:00]你好呀...好耐冇見.!!!我呢排都唔知忙咩..成日都好似冇咩時間咁....好耐冇探你同小肥豬了~~~你地好嗎~??

沒有留言:

發佈留言