2013年1月20日星期日

:+:+:蕃茄雜菜煲魚魚湯:+:+:(附食譜)

呢個同上次煲嘅差唔多~~~

只不過係今次落埋西芹....

咁陳卡又多D菜菜食...

佢係一隻肯食菜菜又鍾意飲湯嘅狗狗~~

所以屋企咁勤煲湯~~~

咁湯渣當然都係要落鹽前同埋揀過度過先比KAKA啦~~~

今次個湯同上次真係冇咩分別...

所以..我都唔講多一次...

大家睇相啦~~~呵呵~~~





用LC煲嘅湯....又真係好味啲嘅~~~!!!



  • 留言者: Ms Big Chan
  • Email: dorothychan_pretty@yahoo.com
  • 網址:
  • 日期: 2013-01-22 00:07:01
我近排學左你呀!因為我通常都係煲老火藥材湯。近排跟你滾魚湯呀!我老公都好鍾意飲!
[Ms Big Chan回覆01/26/2013 23:37:17]無呀,我是但攞個煲咋。
[版主回覆01/25/2013 23:15:36]點解滾要NON-STICK嘅~??我明了.,..你D老火湯同我嗰D都差唔多丫...我之前見你講藥材.....我仲以為真係藥材嗰D藥材呀~~~~我連老火湯都用魚魚煲了~~~見到提起粉葛..我勁想飲呢\~~~
[Ms Big Chan回覆01/22/2013 22:54:43]滾湯我都係用LC,不過係用non stick pan。如果煲老火湯就用"雅"煲或壓力煲。老火湯都有好多唔同材料,花膠湯、花旗蔘,北芪黨蔘,合掌瓜湯,粉葛湯等等不能盡錄!
[版主回覆01/22/2013 21:43:56]你煲咩藥材湯多丫...我屋企好多湯料...要落力煲呀~!!! 呢排飲魚湯飲得好開心...少左好多煲雞湯了~~~係呢..你用咩魚魚煲湯~?


  • 留言者: 黃師奶廚藝小百科
  • Email: marblecw@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2013-01-21 13:26:06
哈~~kaka 你d 食用真係好好~!
[版主回覆01/22/2013 21:44:24]KAKA應該係覺得...我同大少係飲佢D烚野水~~~XDDDD


  • 留言者: EnzyJJ
  • Email: enzyknit@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2013-01-20 21:28:24
這個超好味道~
[版主回覆01/22/2013 21:45:08]好味道得黎天簡單呢~~~呵呵呵~~~

沒有留言:

發佈留言